Wednesday 7 January 2015

Paris'teki Kanlı Saldırıyı Protesto Eden Karikatüristlerin Çok Şey Anlatan 26 Çizimi

Paris'te karikatür dergisi Charlie Hebdo'nun binasına düzenlenen ve 12 kişinin ölümüne neden olan saldırının ardından çeşitli ülkelerden karikatüristler, kanlı saldırıyı protesto eden karikatürlerini sosyal medya üzerinden yayınladılar.

"İlk o çizdi!" David Pope
             
                           
                              Ruben L. Oppenheimer

    Ben Charlie'yim. Jean Jullien




"Ördekler her zaman silahlardan yüksek uçarlar!" Ördek, Fransız argosunda gazete demektir. 




Boulet

Joep Bertrams

Plantu

Tommy dessine


"Cabu? İlk defa erkencisin.."
Loïc Hostetter  

 "Terörle yıkıldık.." 
 
Neelabh Banerjee

Loïc Sécheresse

"Sanırım nükteden anlamayan, daha KESKİN çizgilere sahip editörlere ihtiyacımız var!"
Nate Beeler

"Dünya o kadar ciddileşti ki, mizah tehlikeli bir iş haline geldi.."
Bernardo Erlich

"Charlie Hebdo'ya kanlı saldırı.."
Le Plus


Carlos Latuff

"Ben bugün bir çizerim, ben bugün bir gazeteciyim, ben bugün Charlie Hebdo için çiziyorum.."
Martin Vidberg

Rafael Mantesso

"Davranın silahlarınıza yoldaşlar!"
Francisco J. Olea  


"Basın özgürlüğü yoksa, ona özgürlük denmez! "
Tomi Ungerer

"Düşünce özgürlüğü için can verdiler.."
Le Télégramme       

 Anup Kaphle


"Ben Charlie'yim.."
Magnus Shaw


"Düşünce özgürlüğü ölmedi!"



"Düşünce özgürlüğü ölmeyecek.."

No comments:

Post a Comment