Sunday 18 January 2015

Nar Tanesi

ailemin namusumu temizledim anam
gözün açık gitmeyecek bilesin
bir elimde dedemden yadigar
geyikboynuzu saplı bıçak
diğer elimde bir tutam kanlı saç

sokağın namusunu temizledim babam
sürtük bir iti zehirler gibi
basık iskarpinle gezer gibi
ağuladım “kahpeyi”

mahallenin namusunu temizledim dedem
sürdüm üstüne muratı
ezdim “orospunun” yüreğini

köyün namusunu temizledim nenem
töremiz üstüne göz dikenin
gözünü toprak doyurdu

kasabamızın namusunu temizledim dayım
ilimizin adını temizledim bakanım
bölgemizin şanını temizledim cumhurum

ülkemin bahtı aydınlandı hakim bey
parmağım hiç titremedi tetikte
süngüm eğrilmedi beşikte
milyonu geçti gazamız
serdim otuzüç haini yere
bombaladım otuzdördünü
oydum gözünü
kestim kulağını
deştim karnını
kadın
bebe
demeden
döktüm kanını
aldım intikamını

bizler de devrildik selvi boylu
badem bıyıklı
allah devlete zeval vermesin
cennet mekanımız
şehitlik şanımız

kanımızla suladık toprağını
aziz vatanın
başınız sağolsun

hakim bey adalet yerin buldu
azınlık piçler ayıklandı
cennet yurdum çiçeklendi

Ezilmiş nar tanesi


Volkan kemal

Hrant Dink için..

19 Ocak


No comments:

Post a Comment